Medieval Royal Chess: Classic Board Game
You can’t divide the world into “white” and “black”, but chess pieces are completely. Choose a side, challenge your friend to a chess duel and challenge him in this popular board game! Calculate the course of the game a few steps ahead, sacrifice pawns, but save the king. Awaken your skills as a strategist, because only in this way you can outwit your opponent and deliver checkmate.