Megabyte Punch
Megabyte Punch is an electro beat ‘em up game with platforming elements in which you build your own fighter while playing!
Megabyte Punch takes place in a computer universe where you have to protect the Heartcore of your village. You defend your people from the Valk Empire and the dreaded Khoteps in 6 different levels with each 3 stages and a boss fight!