Mercury Race
Mercury Race is a shooting & racing game set in a retrofuturistic world. Finish each circuit in time to obtain the badge and achieve ranking number one. The game will challenge not only your driving skills but also your shooting accuracy.
Can you drive and shoot at the same time? Mercury Race will challenge you to keep an eye on the road and also on the enemies and items on the circuit. The more enemies you destroy the more crystals you get to increase the speed of your ship. Mercury Race does not try to be a driving simulator game, but an arcade experience with fast action, quick plays and a precise gameplay.
Try to get each badge on Arcade mode or play a sequence of five circuits on King of the Galaxy mode. Galaxies have their own ranking.
Mercury Race has an original 80s style original soundtrack made using real analog synthesizers from that era. Enjoy this synth-wave / dark-wave music while trying to survive each road!