Merek’s Market is a chaotic crafting game about running a medieval shop.
We’ve all been that adventurer throwing down bags of gold to buy swords and shields, but what about the poor souls rushing around behind the shop counter? Strange customers? Yes. Over the top crafting challenges? You bet. A shop cat? Absolutely! Take ownership of Merek’s Market as you haggle, barter and craft your way through a comical single player campaign or team up with friends to supply the whole town.
Do you have the skill and craftsmanship to make beautiful artisanal items? Neither does Merek but putting a few items on a crafting table and hitting them with a hammer seem to turn up decent results.
Battle absurd bosses and craft custom items for them. If you can't manage that then at least try your best to keep your shop in one piece.