Merge Games Adventure Bundle
Set forth on a journey through three captivating worlds with the Merge Adventure Bundle, featuring: Time on Frog Island, Spirit of the North, & Stranded Sails. Immerse yourself in unique and unforgettable tales, with hours of exploration, discovery, and storytelling.
A terrible storm ravages the seas around you, casting your mighty vessel into the perilous rocks of a nearby island.
You awake to find your ship in pieces, shipwrecked on a strange island filled with… frogs?
A spaghetti network of trades will take you all over this strange island as you seek out materials to fix your boat. You will meet a cast of friendly characters, solve head scratching puzzles, find hidden treasures, and much more as you explore the world of Time on Frog Island.
Spirit of the North is a single-player 3rd-person adventure game inspired by the breathtaking and mysterious landscapes of Iceland.
Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands is an open world, exploration and farming adventure full of quests and discovery! You’re ship-wrecked on a mysterious archipelago. It's up to you to survive and solve the mysteries deep in the heart of the islands, then finally escape!
Farm, build and cook to survive as you take charge of creating a camp full of survivors. With the goal of building a new ship to escape, you set off on a journey across a wealth of islands for useful treasures and items!