The mermaid sisters need your help! Their home, the beautiful Mermaid Castle, was destroyed and its treasure stolen. So hop in, gather coins, watch out for sharks and swim through the beautiful submarine underworld!
The Ruthless Shark Gang, led by its ominous boss, Shark the Hammer, raided the Mermaid Castle. The attack left the home of the mermaid sisters in ruins. And what's worse, all their valuables were stolen! With your help, the sisters will restore their castle to its former glory and get rid of the sharks once and for all!