Mermaid Castle 2
Evil Magic has stricken the mermaids’ land and swallowed their beautiful castle whole! Embark on a challenging journey to discover the secret of Evil Magic. Fight, solve puzzles, collect coins, and use special abilities. Ava, Luna, and Nixie are counting on your help once again!
When the mermaid sisters returned home from a trip, they had an unpleasant surprise. An Evil Magic Vortex appeared out of nowhere, literally devouring their castle! The sisters immediately went to seek the Wise Octopus’s advice. But their friend didn’t have good news either. Someone had stolen valuable scrolls from her library!
As it turned out, that was just the beginning of the trouble... Who is behind all this?
To unravel this mystery, you will embark with Ava, Luna, and Nixie on an exciting journey through brand new lands. Some of the places you’ll visit include dark, undersea depths, a marshy river with the remains of ships, the frosty surroundings of a glacier, sunken cities and temples, and even the palace of the Ruler of the Seas and Oceans himself - Neptune!
Let’s not forget about the castle! The Wise Octopus has offered to help rebuild it, but she’ll need building materials and paints... and those are expensive! So collect coins, free precious starfish from cages, and find keys that open chests full of treasure. And once you’ve gathered all those riches, spend them on the next castle parts and buy paints to paint the castle roofs and walls.