Meta Meet Cute!!!+
“Wh-what do you mean *Tsundere*?! You don’t need to go that far for the game description!”
M-Meguri? How do you know what I’m writing? Actually, that's not important right now. I’m trying to set the scene and entice the reader with the setting of the game.
Anyway, as we were saying… Mirai’s ordinary days come to a halt as he gets hit with meet cute after meet cute and he suddenly finds all kinds of romantic routes opening up before him!
“Right right! As expected of my Protagonist, he’s pretty impressive right? Heheh, with my help he’ll be surrounded by cuties in no time!”
Guh, Mei, please not right now, the person reading this might buy the game you’re in. I'm doing my best to write an enticing description here!
“Oh the player is reading this right now?! Listen, my life goal of frolicking with cute anime girls is at stake here! I’m counting on you to get Mirai to introduce all the heroines to me, partner~”
“...Ehehehe Mirai, he’s so cool, isn’t he? But what was that Mei girl saying about *OTHER* heroines, hm?”
“Oh! Thank you so much- Ah! Sorry, was I interrupting the game description? Excuse me, and thanks again for finding it for me.”