Meteoroids 3D
Meteoroids 3D doesn't pretend anything except two things: to be a tribute to past games, and to allow the player to go back to destroying space rocks in an absurd and crazy way. To do this we have created a modern game, with weapons and scenarios in three dimensions, but with the simplicity of the game of the time.
1.- 24 levels, that follow the greek alphabet. Why the greek alphabet? It's cool.
3.- Energy weapons are far more effective, but consume a lot of energy. Be careful.
4.- Missiles. They follow the priority targets. If there are only meteors, they destroy the nearest. If there are enemies, they follow the most dangerous.
5.- Enemies. Here you'll get the Demon, the Mother Ship, and enemy fighters, that are very, very fast and dangerous.
8.- There are two initial scenarios, more to come. But don't worry: the main goal is to finish meteors, not scenarios.
10.- First view is the best! We want third view! Well, choose how you want to play in the config menu.
11.- Fast game or a long challenge? You can modify the time for every level from 3 minutes to 15. And you're going to suffer if you want to survive.