Micro Pico Racers
Micro Pico Racers is a fun top-down arcade racing game with a retro style graphics where you control of little cars racing over exciting tracks. Start your engines and prepare for the craziest and most addictive racing game ever. Fast-paced racing game with a fresh interpretation of the 16-bit style. This is an arcade racing game based on games that we loved playing in the arcades growing up. You could say it's inspired by those games, it's a tribute to them!