Midnight Collection
In this golf-like game with a perpetual darkness setting, your task is to guide a little square-shaped fairy, named Midnight.
Use your controller or touch-screen controls, to launch Midnight into the night sky, but watch out! The world of Midnight is a dangerous one thanks to the likes of spikes, circular saws and plenty of other dangerous objects and even if you do manage to get Midnight into the safe zone, to advance to the next level, there’s the added challenge of trying to complete each level in the least amount of shots as possible to get all three Stars.
From the creators of Midnight, Midnight Deluxe, and 36 Fragments of Midnight comes another round of golf-like action fun!