Mighty Fight Federation
Mighty Fight is a throwback to classic 3D arena fighters, with a focus on fighting game fundamentals. Select from a roster of characters with distinct and deep combo opportunities. Use the game's Hype mechanics to zone, evade, counter and play mind-games with your opponents. Mighty Fight combines the old with the new in a fresh competitive twist on the genre.
Mighty Fight will continue to grow our roster of fighters with new original and cross-over characters!