Milkmaid of the Milky Way
Experience a story-based puzzle game unlike anything you've ever played before! Raved by critics and players around the world, you play as milkmaid Ruth who lives alone on a remote farm in a faraway fjord. Then one day a spaceship arrives and turns Ruth's life upside down, sending her on a quest that will change her life forever.
Milkmaid is a modern take on a much loved genre from the '90s, the point'n'click adventure game. Solve puzzles, explore intriguing settings and experience a gripping story that twists and turns.