Mindcop
Uncover the truth in this non-linear „whodunnit“ detective game. As the Mindcop you have 5 days to catch the true killer among Merrilyn Crater Camp’s inhabitants.
Use your Mindcop capabilities to uncover secrets and unravel people’s lies to find the true suspect of this town’s murder.
As the Mindcop you can attempt to sneak into the mind of one of the suspects. This plays out as real-time puzzle game.
Complete it and explore their « Sea of Thoughts » to get clues and topics to use in conversation.
You have 5 days to solve this murder and every action comes with a time cost. As the Mindcop, make tough decisions on what is worth your time and what will lead you to dead ends. Choose well and discover two different endings!