Mine & Slash
Embark on an epic RPG quest, as you dig and explore your way through a rougelite 3D world filled with magic and adventure. Take on mini-quests, fight off feverish enemies, and survive the rush of adrenaline as you smash through obstacles and obstacles.
As a miner, you have the unique opportunity to collect gold and valuable resources as you dig deeper and deeper into the dungeon. But be warned, the deeper you go, the harder the challenges become, and the more powerful the enemies you will face.
Visit a museum to marvel at the epic artifacts you’ve collected during your magical adventure. Customize your hero with powerful loot & equipment that will aid you in future quests. Unlock powerful skills to become even stronger!