Mini Island Challenge Bundle
Explore the four islands, each with a unique theme, and beat their challenges. Casual-friendly mechanics, straight forward gameplay, and the unique art style make the perfect, easy-to-grab entertainment.
No time to waste - choose your arsenal, build your character with power-ups, and beat the Mini Island Challenge Bundle!