Mini Words Collection
Mini Words Collection is a compilation of three games that will help the player improve their language skill, discovering more words and practicing their vocabulary in a fun way.
In Pathfinders: Mini Words you'll help the Pathfinders discover basic words in English, just observing images of day-by-day objects or animals and finding their names on the board. Great for the little ones learning English! Includes 230 words.
Discover Mini Words: Polyglot, the newest game in the Mini Words series, which is a great opportunity to challenge yourself in different languages. Can you recognize the most used nouns in English when written and spoken in other languages? Six languages and more than 1000 words are available.