Minute of Islands
Explore strange and wonderful islands and dark labyrinths below in this narrative puzzle platformer. Guide young mechanic Mo on her quest to repair a world on the brink of collapse. The powerful Omni Switch at your disposal may not be enough to fix the damage that hides beneath the surface...
You are Mo, a skilled tinkerer, living with her family on a pastoral archipelago, once inhabited by an ancient race of inscrutable giants. Their otherworldly but vital machines, festering in the underbellies of the islands themselves, must be kept going or an ever-present threat will swallow all. Mo vows to restore the hidden engines in time, but is this truly what she needs?