Mitsurugi Kamui Hikae
Enter the arena, take on a swarm of enemies and leave none standing in this action-fuelled indie game. Collect skill points to upgrade your techniques and confront even greater foes. Feel a surge of pleasure as you make use of both swift attacks and destructive techniques to scatter your enemies!