Mob Control
Experience the strangely satisfying thrill of watching your mob multiply as you aim and shoot at the gates. Witness your army grow to massive proportions! Strategically deploy your mighty champions to break through enemy mobs and reach their bases. Choose the best combo to win!
Use the special elements in the levels, such as speed boosts, multipliers, moving gates, and many more. Defend, conquer and rise to victory in this epic tower defense showdown!
Win battles to unlock booster packs of varying rarities and enhance your card collection. Collectible cards hold the power to elevate your tower defense strategy to new heights. Unlock all the cannons, mobs and champions in the armory and discover their amazing evolutions as you level them up!