Mochi Mochi Boy
Mochi Mochi Boy has to rescue his friends from the Devil! In order to do this, you must be clever enough to outwit the devil by stretching, twisting, and warping over each tile past 130+ floors of his tower. Be careful though, once you move over a tile, you can’t go where you’ve already been! Twist carefully for hidden dangers like spikes, bombs, spring traps, and monsters in the devilish dungeon mode.
Customize Mochi Mochi Boy’s appearance in the paint area and admire all of his gooey friends in the gallery.