Modern Combat Blackout
Jump into the crossfire as the latest Modern Combat raises the bar for FPS action on Nintendo Switch!
Pick from 9 customisable classes and fight around the world in thrilling 12-player online battles, or in the engaging offline story mode. Find friends and join a squad that fights together, or go it alone like a true commando. However you play, you’ll unlock potent new skills and a variety of gear as you progress.