Moe Waifu H
Meet 5 lovely bachelorettes and impress them with your rhythm and sharp reflexes! Moe Waifu H is a simple and addictive rhythm action puzzler where your goal is to match your target icon at the bottom of the screen to the incoming heart, star, bolt or diamond icons that fly in from the top and sides of the screen. Match them before they touch the target, and your score will climb. Fail to match them and you’ll lose hearts!
As you clear each stage in Moe Waifu H, you’ll get closer to your chosen female companion, revealing more intimate outfits and unlocking tougher challenges. Each girl is voiced, and their expressions change in reaction to your gameplay, so don’t let them down! Can you unlock all of their cute outfits and win them over?