Mojito the Cat
Help your child (or yourself) grow logical skills alongside cute animals. Take your time and look around the map for best routes. Make sure to consider all possibilities. Remember! Gravity is not an issue if you have the right mindset.
Check out over 10 unlockable characters to accompany you. You can become a fierce shark, an angry bull, a migty rhino or a fluffy panda.
Experience all of the unique worlds alongside Mojito. Travel through an elegant garden, a desert oasis, an active vulcano, an iceberg or even a magic forest. In case the last one was not to your liking, you can also have some fun in a regular forest.