Molecats
Molecats is a challenging indirect-control puzzle game that takes place in the quirky and beautiful world of... Molecats!
Molecats are sort of cat-mole hybrids. They are a bunch of gawky fellows who like mushrooms, marching and adventures of all kind! Molecats spend their time digging into nearby caves and gathering delicious ‘shrooms and shiny relics, occasionally getting lost in the process.
Your goal is to guide Molecats through the underground by taking control of the environment and changing the path they follow. On their way, Molecats will face lots of dangerous traps, spooky monsters and tricky challenges and meet a whole bunch of strange but interesting characters.