Momodora: Reverie Under the Moonlight
Momodora: Reverie Under the Moonlight, the critically and publicly acclaimed action-platformer from Bombservice, has finally made its way to Nintendo Switch! Lead Kaho, a priestess from the village of Lun, as she seeks an audience with the Queen of Karst who can surely lift the curse from the land.
Combo and dodge through a lovingly crafted pixel art world full of monsters and bosses. Carve out your path to Castle Karst as you see fit and lift the curse that threatens all life in the kingdom.