Monster Fruit Academy
Monster Fruit Academy is an exciting, parkour-style game. Experience challenges and adventures by working together, but still competing with one another, in single-player or four-player team modes. Players will be equipped with different types of cards and work together to become the best team of little monster warriors.
Monster Fruit Academy allows everyone to pick up the game quickly and have fun together, but in order for players to protect themselves during the chaos of battle, they must organize themselves and make the best out of their limited cards. Only a well-prepared and coordinated team can save the monster world and become the best team of little monsters.
As the game progresses, a number of special challenge levels will be revealed. You can compete with your teammates to get the best score and become the MVP of the game.
Monster Fruit Academy has 73 cards with five different functions. At the beginning of the game, players can choose whether to equip themselves with the cards or to obtain and use them randomly throughout the game, gradually collecting the whole set of cards as they progress in the story.