Monster Legacy: New Horizons 2
Embark on a magical new adventure with this sequel, where Leo, Emma, Max and Zoe will lead you by the hand through portals to wonderful worlds full of friendly monsters and fantastical locations! From the brilliant Verdant to the luminous Nimbelkins and the gentle Shadows, our heroes will discover the value of friendship and the power of joining forces to face the darkness.
Join them on their mission to save the world, learning along the way that even those who seem different can become the most loyal friends.
Are you ready to find the light in the darkness and make new friends around every corner?