Monster Panic
+ Multiple classes to unlock: Knight, Samurai, Toxicologist, Maid, Werewolf, Mage—choose your favorite class.
+ Over twenty weapons to choose from, each with over a dozen branches for selection!
+ Rich gameplay styles. Make each choice count and play in your own unique style!