Monster Rancher 1 & 2 DX
・Exclusive monsters from different countries added to the game! (“Monster Rancher 2”)
・Added the "Fast Forward" mode that allows you to skip through some scenes and "Training Records" to keep the record of your previous actions!
You can acquire, train, and battle with all kinds of monsters just like in the original “Monster Rancher” games.
This is your chance to raise the rare monsters that you couldn’t acquire before!