Moolii's Dreamland
Moolii's Dreamland is a Fairly-Tale style Bullet-Hell. Don't be fooled by the tails, it's quite challenging.
You play as Moolii, the little fox girl, who needs to fight her way out of the ever-ending nightmare in the forest.
Start from 3 Basic bullets and earn up to 15 variation every step of the battle, upgrade stats and ultimates with every run.