Exhilarating lock-on lasers
Moon Dancer is a vertically scrolling shmup featuring exhilarating lock-on lasers.
Operate the fighter "Moon Dancer" equipped with shots and lock-on lasers to defeat the enemy.
This game requires you to quickly defeat the enemies that appear one after another.
The feature of this game is the balance that prioritizes attacking the enemy rather than avoiding bullets.
Two types of music are included: the original version by HIROKKEY and the chiptune arrangement version using the NES sound source by Taku Shiiba.