Moonfall Ultimate
Moonfall Ultimate is a 2D side-scrolling, action-RPG, set in an industrial gothic universe. Hack, slash and cast your way through a treacherous hand-painted world in solo, couch co-op or endless arcade mode.
Discover a story of The Empire, a once small kingdom now under threat from so-called Savages. They hunt a mysterious element known as Lunarium which resides in The Empire and you, a dauntless recruit, must protect the land at the front line.