"BEGIN WITH PASSION FOR MOONSHINE
We love moonshin’. There ain’t nothin’ better than good booze. In Appalachia, we know it well. We’ve got moonshine in our blood - in the case of some old-timers, maybe even literally. We love to talk about likker, make it, drink it all day long - and we love to share it too! How 'bout that, my gaming friend?
In our game, you take on the role of a young moonshiner. You will progress through main missions, you’ll be performing side quests, and running into road events during deliveries - the life of a moonshiner is ever-exciting and full of surprises...
If you’ll be prospering, you’ll get the chance to create and manage bases in five different regions, each with its own, more and more challenging missions. From your hometown mountains, through the thicket of a forest and mud of a swamp, all the way to civilization to conquer the big city.