Embark on an exhilarating journey in Project Moonshot, the must-play physics-based rocket game that will keep you hooked for hours!
Your Mission: Launch rockets carrying astronaut payloads to the Moon and, ultimately, Mars. Master the timing of each stage release using intuitive touch controls or a controller. Earn money from successful launches and invest it in upgrading rocket stages and spaceports. Personalise your rocket with dazzling new skins. The more astronauts you send to colonise planets, the bigger your payouts, letting you enjoy luxurious holidays on Earth!
Compete with Friends: Climb the ranks on the Global Champion Leaderboard and see who can launch the furthest!