Moorhuhn Jump and Run 'Traps and Treasures 3'
Egypt – mystical land at the Nile full of traditions … and not unfamiliar territory for Moorhuhn. Deep within his burial chamber, the magnificent sarcophagus of TUT EGG KHAMUN is waiting to be found!
At the end of each level, you can see the number of coins, statues, and artifacts you have collected, the number of defeated opponents and the points you have earned. You can compete with other players in the online ranking (internet connection required).