Moorhuhn Pirates - Crazy Chicken Pirates
An idyllic Caribbean archipelago is infested with Moorhuhn pirates. It is up to you to restore peace to these shores!
A one-legged captain, a gunner, a knife-wielding grouse and a treasure hunter... the island harbors countless dangers, hidden extras and secrets.
A huge bonus in Moorhuhn Pirates is an additional game in keeping with the story. For 60 seconds, the grouse captain must defend himself against pirate grouse in rowing boats, attempting to commandeer his ship. If points are your preferred booty, this attack is playing right into your hands - you will receive extra points for every boat you reduce to splinters. Though they may outnumber us, the right weapon, the right time and a cool head will give us more than a chance of success!