Mortal Shell: Complete Edition
For the first time, Mortal Shell: Complete Edition brings together all content updates and DLC into one formidable package.
Included in Mortal Shell: Complete Edition is the game-altering Virtuous Cycle expansion - an entirely new roguelike mode that brings random and repeatable savagery to Fallgrim.
Also present is Hadern, once your elusive teacher, now yours to master as Mortal Shell’s fifth possessable and playable character.
Mortal Shell: Complete Edition also features the Rotten Autumn content update, which adds unique Shell shades, a new mini-quest, a powerful new photo mode, and an alternative boss fight soundtrack from black metal band Rotting Christ.