The aim of the puzzle is to create the desired motif using the pieces that are given to you. In doing so, you need to pay attention to how many pieces the play area is divided into. The parts have symmetry equal to the number of areas on the screen. For this reason, you have to carefully choose where you need to put the pieces.
Motif makes you part of an artistic journey. Thanks to its relaxed atmosphere, it makes you aware of your artistic talents.