NEW CAREER, NEW CHALLENGES
In the motorsport world, every decision counts! Influence the trend of a season by planning your career in a way that best suits you. Develop your bike to get increasingly improved performance and also keep the most experienced opponents at bay, win your position on the official team by beating the leading rider, or change teams to prove that what makes the difference is not the bike, but you!
Use Social Media during the game to establish relationships between teams and with other riders, but be careful! Any friendly rivalry started in the community will continue on the track.
The feature highest in demand is now in the game: dynamic weather will not only make the races more realistic, but also more unpredictable.
Discover the new neural aids system that uses artificial intelligence to intervene in the most critical moments of your race and guarantee you a custom-made experience without taking the control of your bike away from you.