The game has a wide selection of tracks, the track of which has a unique set of landscapes and landscapes. From dusty deserts to muddy forests and snowy mountains, you test your driving skills in a variety of environments.
The physics of the game are realistic and understandable, allowing you to fully control your motorcycle. You'll be able to lean into corners, strain on straights, and perform exciting stunts in the air.