Move or Die: Unleashed
20-second rounds, constantly changing mechanics and A LOT of yelling. These are the keywords that perfectly describe Move or Die: Unleashed, the 4-player friendship ruining party game where rules change every single round.
Play online to gain XP and level up, unlocking awesome characters and game modes in the process. While you're at it, use those gains to contribute to our in-game debt bar. When the bar is filled and the debt is paid, exclusive cosmetic items are unlocked for everybody that pitched in!
As its name suggests, Move or Die: Unleashed forces players to take action. In fact, not moving literally makes your character explode. And, with just 20 seconds per round, Move or Die: Unleashed is a quick game to pick up, but a hard one to put down.
Play as one of many outrageous characters, either on the couch with friends, online against people from around the world or battle devious bots offline.
Choose from a huge and always expanding list of hilarious game modes like Jump Shot, Chainsaw Backstab and Rocket Run, each with their own unique mechanics and level design.
Move or die...literally. With not moving resulting in your character exploding and only 20 seconds per round, Move or Die: Unleashed is quick to pick up and incredibly fast-paced.
New content, including game modes, characters and new features will be added on a regular basis to keep Move or Die’s friendship-ruining-o-meter high.
Get your blood pumping with vibrant 2D graphics, as well as a heart-thumping soundtrack by Jacob Lincke.