Mr. Brocco & Co.
A couple of healthy food enjoyers — Mr Broccoli and Super Asparagus — team up to stop the junk food invasion in their hometown. Something goes terribly wrong when hotdogs, burgers and other way-too-much-calories storm their favorite city. They need to stand up and fight!