Ms. Splosion Man
When Splosion Man is captured by the evil corporation known as Big Science, it's up to Ms. Splosion Man to save the day. In this sequel to "Splosion Man", Twisted Pixel Games raises the bar with "Ms. Splosion Man" and brings you into the action with 50 single player levels and 50 completely unique multiplayer levels playable locally or online.