Dive into northern Mexico's breathtaking landscapes with Mulaka, a 3D action adventure game based on the rich indigenous culture of the Tarahumara.
Renowned for their impressive running abilities, embark on the journey of a Sukurúame – a Tarahumara shaman – as you fight back the foulness corrupting the land, while drawing upon the powers of demigods.
From solving puzzles in environments inspired by real Sierra Tarahumara locations, to heated hand-to-hand combat with creatures pulled from the region’s mythology, find out why the Tarahumara have earned a reputation for being superhumans.