Murder Mystery Machine
Join the District Crime Agency in this isometric, modern noir deduction thriller. Explore crime scenes in complex dioramas, organize your evidence effectively, and blur the lines between right and wrong to present your case. Do you have what it takes to be a real detective?
On her first day at the DCA, fresh-faced rookie Cassandra Clarke, is teamed with a reluctant burnt-out detective, Nate Huston, to investigate the murder of a prominent politician. While all evidence points to a botched robbery, it soon entwines the two detectives into a complex, interconnected series of crimes that are anything but an open-and-shut case.
Enjoy a rich and immersive story inspired by film noir, written by film & TV professionals at BAFTA-winning production company Blazing Griffin. With complex characters and dark, pervasive settings, expect the unexpected as the scales of justice are tilted.