Musashi vs Cthulhu
Musashi vs Cthulhu (or MxC) is a fast paced action game where you take control of Musashi - the most famous warrior from feudal Japan -,as he’s fighting for his life.
The ronin is a victim of a terrible curse that makes him a target for unspeakable monsters. In each match, hordes of monsters spawns endlessly and attack until there's no one standing.