My Big Sister
Meet Luzia, a sarcastic twelve-year-old with a playful sense of humor. If you believe what she says, My Big Sister is an RPG-like adventure game that is not about her but about her sister Sombria.
My Big Sister is a game about Luzia and Sombria, two sisters who are trying to get back home after being kidnapped by strangers and Luzia takes it upon herself to ensure they both make it home.
Across the game’s multiple chapters and played from a top-down perspective, in My Big Sister, players can expect to clear puzzles and find specific items should they wish to advance through the game’s story, but be sure to take your time. With plenty of secrets and multiple endings, you’ll have your work cut out for you to make sure you get the ending Luzia and Sombria deserve.