My Hidden Things
Sometimes life tests us. The main characters of these stories will face many challenges, whether it be the illness of someone you love, a perilous journey or walking away from an abusive relationship. The solution is not always obvious and often frightening. Immerse yourself in three moving stories filled with pain, joy, fear, hope and triumph.
My Hidden Things is a bold experiment: it's a mixture of a visual novel and hidden object adventure with unusual mechanics. You have not only to search for objects but also combine them to get the ones on your list.
The plot revolves around the dreams of several people you and Xary need to help. With your assistance, they can overcome their difficulties and stay human. The story is presented in a comic strip format.