My Little Fruit Juice Booth
Start your own fruit juice business with your own fruit juice booth on a beautiful beach! Sell delicious drinks and make your customers happy! Serve delicious drinks in various flavours and blend various fruits and juices into juicy drinks.
My little fruit juice Booth is a casual shop tycoon game where you need to fulfil each customers request by blending the requested drinks with the various ingredients.